Έφη Κόντου: Δύσκολη απόφαση αλλά σταματάω το ποδόσφαιρο!

9 λεπτό/ά Χρόνος ανάγνωσης

Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στο Retroathletics, η Έφη Κόντου που αγωνίζεται στην  Α΄ Εθνική γυναικών στο ποδόσφαιρο με την φανέλα του Βόλου 2004.

Η οποία ταλαιπωρείται από τραυματισμούς με πρόσφατο την ρήξη χιαστών, έτσι πήρε μια δύσκολη απόφαση όπως την αναφέρει να σταματήσει το ποδόσφαιρο…

Ποια είναι η Έφη( Ευτυχία) Κόντου 
201810191953241076

Η Κόντου έχει γεννηθεί στις 29 Ιανουαρίου του 1997 στην Λάρισα, έχει φορέσει τις φανέλες των εξής ομάδων: Αθλητικής Ένωσης Λάρισας «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ»,  Βόλος 2004, Ακαδημία Ελπίδες Καρδίτσας 94, Άβαντες Χαλκίδας,  στην ΑΕΛ 64 , παρότι Λαρισαία στην καταγωγή αγωνίστηκε μια φορά στην ομάδα της πόλης της.

Από το καλοκαίρι του 2024 και μέχρι σήμερα αγωνίζεται στον Βόλο 2004.

Είναι διεθνής με την Εθνική ομάδα στην ηλικία της, ενώ αγωνίζεται κυρίως ως αμυντικό χαφ αλλά και στόπερ, έχοντας ευχέρεια στο σκοράρισμα.

Εφτασε μια ντουζίνα ανανεώσεις με την Έφη Κόντου ο Βόλος 2004 | Εφημερίδα ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ Βόλου, Μαγνησίας, Θεσσαλίας

1. Καλησπέρα Έφη, έχοντας περάσει όλους αυτούς τους δύσκολους τραυματισμούς, είσαι έτοιμη για την επιστροφή;;

Καλησπέρα Δημήτρη δυστυχώς δεν θα επιστρέψω στους αγωνιστικούς χώρους για εμένα ήταν μια δύσκολη απόφαση, είχα αποφασίσει να αγωνιστώ 1 τελευταίο χρόνο αλλά λογο τραυματισμού δεν μου επέτρεψε και όπως είπες μετά από πολλούς τραυματισμούς ,είναι δύσκολη η επιστροφή γιατί πρέπει να ακούμε το σώμα μας πάνω από όλα να κοιτάμε την υγεία μας γιατί καλός ή κακώς δεν μας ζει το ποδόσφαιρο και έτσι σταματάω και αυτό είναι που με στεναχωρεί περισσότερο.

Ο τρόπος που δεν θα συνεχίσω αλλά όλα για κάποιον λόγο γίνονται θα πω εγώ και προχωράμε μπροστά.

2. Σίγουρα πρόκειται για μια απόφαση που θα ταρακουνήσει τον χώρο του γυναικείου ποδοσφαίρου, καθώς είσαι μια παίκτρια με πλούσια καριέρα και διεθνείς συμμετοχές, πως θα ήθελες να πεις το ποδοσφαιρικό σου αντίο ;

Σίγουρα θα ήθελα να το πω μέσα στον αγωνιστικό χώρο αλλά αυτό δυστυχώς δεν γίνεται άρα θα πω να υπάρχει υγεία χωρίς τραυματισμούς και θα μου λείψει πάρα πολύ.

3. Πλέον πως θα είναι η ζωή σου χωρίς ποδόσφαιρο πως θα είναι να βλέπεις απ’ έξω αυτό που αγαπάς ;

Να σου πω την αλήθεια τώρα που το ζω θέλω να μπω μέσα να παίξω, άρα θεωρώ θα μου είναι δύσκολο αρκετά αλλά αργά η γρήγορα θα ερχόταν αυτή η στιγμή οπότε προχωράμε και όλα καλά.

4. Πως είδες το φετινό πρωτάθλημα γυναικών και τι ξεχώρισες; Η ομάδα σου δεν κατάφερε να σωθεί όμως μπήκαν βάσεις για το μέλλον ;

Μπορώ να πω ήταν πολύ ανταγωνιστικό και ενδιαφέρον φέτος το πρωτάθλημα σίγουρα κάποιες ομάδες ξεχώρισαν φαίνεται και στην βαθμολογία,τώρα εμείς μπορεί να έχουμε πέσει όπως είπες αλλά σίγουρα μπήκαν βάσεις για του χρόνου και με μικρές από την ακαδημία να ανέβουν στην πρώτη ομάδα σίγουρα θα υπάρξει ένα καλό αποτέλεσμα.

5. Τι πιστεύεις ότι χρειάζεται το ποδόσφαιρο γυναικών για να ανέβει περισσότερο και να έχει περισσότερο προβολή και αναγνώριση από τον φίλαθλο κόσμο και τα ΜΜΕ;;

Σίγουρα η προβολή στην τηλεόραση πρέπει να δείχνει περισσότερους από εναν αγώνα για να βλέπει ο κόσμος, για να το μάθει πέρα από το YouTube που δείχνει τους υπόλοιπους αγώνες θεωρώ είναι και αυτό ένα βήμα για να δούμε μέλλον στο γυναικείο ποδόσφαιρο.

6. Καθώς είσαι από μικρή μέσα στα γήπεδα πες μας τι σου έχει μείνει από την μέχρι τώρα πορεία σου, ένα γκολ μια ομάδα, μια στιγμή , κάτι που σε πλήγωσε, μια δικαίωση, και τι θα ήθελες να ξανά ζήσεις, και τι να αλλάξεις;;

Κοιτα μου έχουν μείνει πολλές στιγμές άλλα σίγουρα αυτή που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι αυτή με την εθνική ομάδα, όταν πήγα στην πρώτη μου αποστολή.

Τώρα ένα από τα γκολ που έχω βάλει μου έχει μείνει αυτό στον αγώνα Ελπίδες Καρδίτσας ΠΑΟΚ έκανα το 2-2 νομίζω ήταν ένα από τα σημαντικότερο στην καριέρα μου .

Τώρα με πλήγωσαν 2 στιγμές μια όταν έπεσε η ομάδα μου τότε Βόλος 2004 αλλά γύρισα μετά από χρόνια και αυτή είναι η δικαίωση για εμένα ότι πήραμε το πρωτάθλημα νομίζω δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα θα ήθελα να το ζω κάθε μέρα , και 2 ο υποβιβασμός με την ομάδα της Λάρισας με πλήγωσε όσο τίποτα άλλο αλλά πιστεύω θα ξανά γυρίσει εκεί που αξίζει να είναι.

Τώρα σίγουρα δεν θα άλλαζα τίποτα όλα γίνονται για κάποιον λόγο και πορευόμαστε όπως έρθουν θα πω!!!

7. Αφού αποφάσισες να αποσυρθείς από την ενεργό δράση, σε ποιους θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα για όλη σου την πορεία, και αν υπήρχαν στιγμές που νιώθεις αδικημένη και αξίζει να τις αναφέρεις;;;

Αν είναι να στείλω ένα μήνυμα για όλη μου την πορεία, αυτό σίγουρα πάει πρώτα στους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια — την οικογένειά μου, τους προπονητές μου και τους συναθλητές μου. Είναι οι άνθρωποι που με στήριξαν, με πίστεψαν και με βοήθησαν να ξεπεράσω τα όριά μου, όχι μόνο ως αθλήτρια αλλά και ως άνθρωπο.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όσους μπορεί να με αμφισβήτησαν, γιατί μέσα από αυτό βρήκα δύναμη να εξελιχθώ και να αποδείξω πράγματα πρώτα στον εαυτό μου.

Σίγουρα υπήρξαν και στιγμές που ένιωσα αδικημένη — είτε από αποφάσεις, είτε από καταστάσεις που δεν ήταν στο χέρι μου. Όμως με τον καιρό κατάλαβα ότι όλα αυτά είναι μέρος της διαδρομής και με έκαναν πιο δυνατή. Δεν κρατάω πικρία· κρατάω μόνο τα μαθήματα και τις εμπειρίες.

Κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο, νιώθω γεμάτη και περήφανη για όσα έζησα και κατάφερα.»

8. Ποια είναι τα πρότυπα σου στο ποδόσφαιρο είτε ανδρών είτε γυναικών, ποια ή ποιες είναι η ομάδες που υποστηρίζεις σε Ελλάδα και Ευρώπη και αν θα σε ενδιέφερε η προπονητική;;;

Δεν έχω κάποια πρότυπα σαν πρότυπο θα έλεγα τον εαυτό μου ..τώρα στην Ευρώπη υποστηρίζω Μπάγερν Μονάχου,Ελλάδα φυσικά την ομάδα της πόλης μου την ΑΕΛ .

Δεν θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ με την προπονητική πάντως όχι!!!

9. Κάνε μας προβλέψεις για τον νικητή, του Τσάμπιονς Λιγκ, του Europa League, του Conference League, του Μουντιάλ, του Final 4 της Ευρωλίγκας, αλλά και ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα των ανδρών;;;

Πιστεύω το cl θα το πάρει η Μπάγερν τώρα conference η Σαχτάρ και το Europa Αστον Βίλα λ.

Το final 4 Ολυμπιακός και το πρωτάθλημα η ΑΕΚ θεωρώ, ενώ το Μουντιάλ η Βραζιλία.

10. Για το τέλος, στείλε ένα μήνυμα στον κόσμο του ποδοσφαίρου γυναικών, και τι συμβουλή θα έδινες σε μια νέα κοπέλα που θέλει να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο, και πως σου φαίνεται η ιδέα του Retroathletics.gr ;;;

Στον κόσμο του γυναικείου ποδοσφαίρου: συνεχίστε να πιέζετε τα όρια και να διεκδικείτε όσα σας αξίζουν. Το επίπεδο ανεβαίνει συνεχώς και η αναγνώριση έρχεται μέσα από σκληρή δουλειά, ενότητα και πίστη στο άθλημα. Κάθε βήμα μπροστά ανοίγει δρόμο για τις επόμενες γενιές.

Σε μια νέα κοπέλα που θέλει να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο θα έδινα την εξής συμβουλή: να μην φοβηθεί τα εμπόδια και τα στερεότυπα. Να δουλεύει καθημερινά, να αγαπά αυτό που κάνει και να έχει υπομονή. Να ψάχνει σωστούς ανθρώπους και περιβάλλον που τη στηρίζουν, και να θυμάται ότι η εξέλιξη έρχεται με συνέπεια, όχι από τη μια μέρα στην άλλη.

Όσο για την ιδέα του Retroathletics.gr, φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα — ειδικά αν συνδυάζει αθλητισμό με μια πιο «νοσταλγική» ή αυθεντική αισθητική. Τέτοια concepts μπορούν να ξεχωρίσουν…

Σας εύχομαι τα καλύτερα και σας ευχαριστώ γιατί δίνεται βήμα να εκφράζουμε τις απόψεις μας !!!

 

Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο